Deklaracja dostępności

Deklaracja dostępności Strony Internetowej
Szkoły Podstawowej nr 2 w Domaradzu

Szkoła Podstawowa nr 2 w Domaradzu zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony
 internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych. Oświadczenie w sprawie dostępności ma zastosowanie do strony internetowej Strony Internetowej Szkoły Podstawowej nr 2 w Domaradzu .

  • Data publikacji strony internetowej: 
  • Data ostatniej istotnej aktualizacji: 

Status pod względem zgodności z ustawą

Strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych
poniżej.

Treści niedostępne

  • - załączniki w postaci skanów dokumentów np w formacie .pdf, .jpg nie są dostosowane
    dla osób niepełnosprawnych
  • - brak opisu niektórych zdjęć lub ilustracji

Przygotowanie deklaracji w sprawie dostępności

  • Deklarację sporządzono dnia: 
  • Deklarację została ostatnio poddana przeglądowi i aktualizacji dnia: 

Deklarację sporządzono na podstawie samooceny.

Pobierz Raport z wynikami przeglądu dostępności.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

  • Za rozpatrywanie uwag i wniosków odpowiada: Marcin Albrycht
  • E-mail: domaradzsp2@wp.pl
  • Telefon: 134347026

Każdy ma prawo:

  • zgłosić uwagi dotyczące dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • zgłosić żądanie zapewnienia dostępności cyfrowej strony lub jej elementu,
  • wnioskować o udostępnienie niedostępnej informacji w innej alternatywnej formie.

Żądanie musi zawierać:

  • dane kontaktowe osoby zgłaszającej,
  • wskazanie strony lub elementu strony, której dotyczy żądanie,
  • wskazanie dogodnej formy udostępnienia informacji, jeśli żądanie dotyczy udostępnienia w formie alternatywnej informacji niedostępnej.

Rozpatrzenie zgłoszenia powinno nastąpić niezwłocznie, najpóźniej w ciągu 7 dni. Jeśli w tym terminie zapewnienie dostępności albo zapewnienie dostępu w alternatywnej formie nie jest możliwe, powinno nastąpić najdalej w ciągu 2 miesięcy od daty zgłoszenia.

Skargi i odwołania

Na niedotrzymanie tych terminów oraz na odmowę realizacji żądania można złożyć skargę do organu nadzorującego pocztą lub drogą elektroniczną na adres:

  • Organ nadzorujący: Wójt Gminy Domaradz
  • Adres: 36-230 Domaradz 345
  • E-mail: gmina@domaradz.pl
  • Telefon: 134347041

Skargę można złożyć również do Rzecznika Praw Obywatelskich.

Dostępność architektoniczna

1. Wejście główne do budynku nie jest przystosowane dla osób niepełnosprawnych (podjazd).

2. W szkole nie ma wind.

3. Wejścia do toalet i same toalety nie są dostosowane dla osób niepełnosprawnych.

4. W budynku szkoły brak jest dostosowań takich jak pochylnie, platformy, informacja głosowa, pętle indukcyjne.

5. Szkoła dopuszcza prawo wstępu z psem asystującym.

7. Brak możliwości skorzystania z tłumacza migowego na miejscu lub online.

Autor: Marcin Albrycht