Wycieczka do Krynicy

3 czerwca 2008 roku, uczniowie naszej szkoły wyjechali na wycieczkę do jednego z najbardziej znanych uzdrowisk polskich - Krynicy. Pogoda była wyjątkowo słoneczna. Zwiedzanie miasta rozpoczęliśmy od spaceru po uzdrowisku- Pijalnia Główna, dalej Stare Łazienki Mineralne oraz Muzeum Nikifora. Pan przewodnik opowiedział nam historię tych miejsc, choć nie do wszystkich mieliśmy czas wstąpić. Deptakiem przeszliśmy do parku u stóp Góry Parkowej, skąd wyjechaliśmy na górę koleją linowo - terenową. Uczniowie bynajmniej nie byli zmęczeni, wprost przeciwnie, czym prędzej udali się do kasy biletowej, gdzie zakupili bilety na tzw. "Rajskie Ślizgawki". W ich oczach można było dostrzec prawdziwy zachwyt. Z pewnością wielu uczniom, z całej wycieczki, właśnie one pozostaną na długo w pamięci. Ostatnim punktem naszej wycieczki był wyjazd kolejką gondolową na Jaworzynę Krynicką. Wszyscy byli zachwyceni widokami, a przede wszystkim środkiem transportu, gdyż dla wielu była to pierwsza tego typu podróż. Na Jaworzynie mieliśmy chwilę czasu by odpocząć oraz zrobić sobie pamiątkowe zdjęcia. Następnie udaliśmy się w powrotną podróż do domu.